Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Nowości w postach #5

Tutti // Opowiadania/Fantasy/Adventure Fantasy (Good and Evil)
"Gdziekolwiek będziesz, tam zawsze będę ja...
Jeśli mnie skrzywdzisz, to i tak będę cię nadal kochać...
Jeśli mnie porzucisz, nie będę płakać...
Pomyślę, że to tylko na chwilę..."




Mary // Recenzje/Inne

Wracając do muzyki – w nowych utworach pojawia się wiele elementów charakterystycznych dla popu lat 80. Co was w tym pociąga? Bo przecież nie nostalgia, nie słuchaliście tego na bieżąco…
Szczerze mówiąc taka muzyka zawsze się nam podobała. Zawsze podobała nam się elektronika, ejtisowy synth pop i new wave. Chodzi o to, że po raz pierwszy poczuliśmy swobodę, by zagłębić się w takie dźwięki. Znamy się na tyle, by wiedzieć, że jakaś zmiana była potrzebna, a to przecież świat Justina Meldal-Johnsena. Nagrał nową płytę grupy M83, bardzo syntetyczną… Pojawił się w naszym życiu w idealnym momencie. My zdecydowaliśmy, że chcemy eksplorować takie dźwięki, a on wiedział jak nam to ułatwić.
Pierwszy singiel z nowej płyty, Now, utrzymany był w starym stylu. Trochę zmyłka jeśli chodzi o obraz całości.
Tak, ale jakikolwiek utwór ujawnilibyśmy jako pierwszy, byłby zmyłką. Cała płyta jest bardzo elektryczna – przynajmniej naszym zdaniem. Zastanawialiśmy się nad tym podczas wyboru pierwszego singla, ale stawiając na Now, daliśmy ludziom znać, ze nawet jeśli trochę się zmieniamy, wciąż jesteśmy zespołem rockowym. Wciąż będziemy grali pełne energii koncerty i wciąż mamy w sobie tę pasję. Piosenka zdecydowanie nie odzwierciedla zawartości płyty, ale to dobrze.


Agata Klimczak // Opowiadania/Fantasy/Modern Fantasy

"- Miałem nadzieję, że nie będę musiał na to przystawać – wymamrotał. – Może być jednak dość interesująco i zabawnie – rzucił nagle. 
Wziął drugą kartkę i napisał szybko kolejną wiadomość. Obie zaadresował do Akademii. 
- No dobra, to mam z głowy – przeciągnął się na krześle. – Chyba już mi trochę lepiej. Ciekawe czy trochę urosłem?


Tutti // Opowiadania/Fantasy/Adventure Fantasy

- Nie, dyrekcja nie jest aż tak głupia, żeby ich wywalić. Rodzice tych dzieciaków to jakieś bardzo znane osobistości - odparła i podeszła bliżej Izaaka. Wokół niej roztaczała się niesamowita aura. Wprost emanowała magią. Serce chłopaka zabiło mocniej, gdy dziewczyna nachyliła się do niego. Po chwili jednak się opamiętał i z powrotem przybrał ten sam obojętny wyraz twarzy.- Nigdy cie jeszcze nie widziałam. Jesteś nowy? 
- Tak - potwierdził. - Nazywam się Izaak Gardner. - A ty? Jak masz na imię? 
- Nicolett Buntton - odparła i uścisnęła jego dłoń. - Możesz mi mówić Nico albo Nicole.
- Nicolett... - powtórzył w zamyśleniu Izaak, pogłaśniając lekko piosenkę Nirvany “Smells like spirit”. - Ładne imię...
- Dobrze, że ci się podoba - rzuciła.



3 komentarze:

  1. Hej, jestem Hanami z Kruczych-szablonów,
    chciałabym Cię powiadomić, że wykonałam twoje zamówienie ;)
    Czekam na twoją opinię. W razie jakichkolwiek problemów, śmiało pisz do mnie, a wszystko poprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. http://www.sendspace.pl/file/17e5aca2f2da920772e0174
      Już poprawiłam ;) Powinno być już dobrze ;P
      Zapomniałam, że miałam zrobić jeszcze button ;> Zaraz dorobię i wrzucę w posta ;)

      Usuń

>