Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Nowe w katalogu #8

Eternal Dreamer // Opowiadania/Przygodowe
W wieku 9 lat wraz z moją przyjaciółką Alicją stworzyłyśmy szyfr. Szyfr, przy którym ten generowany przez Enigmę wydaje się być zwykłym rebusem dla przedszkolaka. Szyfr tak skomplikowany, że nawet najlepsi, światowi specjaliści, nie byli go w stanie rozgryźć. Szyfr, który pozwolił uratować życie wielu ludzi…
Oczywiście wtedy nie zdawałyśmy sobie z tego sprawy. Dla nas była to zwykła zabawa.
Przez długi czas byłyśmy z Alicją nierozłączne. Niestety, kiedy miałyśmy po 14 lat, ojciec Alicji dostał świetną ofertę pracy w USA i cała jej rodzina postanowiła się przeprowadzić na Nowy Kontynent, a nasz kontakt zanikł.
Dlatego możecie sobie wyobrazić, jak wielkie było moje zdziwienie, gdy po 7 latach po raz kolejny ujrzałam znajome znaczki... Nie wiedziałam wtedy, że próbując rozwiązać tę zagadkę, wplączę się w wielką, międzynarodową aferę i grozić mi będzie śmiertelne niebezpieczeństwo...



Achesa // Opowiadania/Historyczne
Anchesenpaaton - córka faraona, "heretyka"
Echnatona i żona jego następcy
słynnego Tutanchamona.
Poznaj wzruszającą historię o miłości,
walce i przeciwnościach losu.
Wejdź w nieznany świat jednej z
najwspanialszych kobiet Starożytnego Egiptu i
odkryj jej niezłomną naturę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

>