Obsługiwane przez usługę Blogger.

niedziela, 7 kwietnia 2013

Nowości w postach #2

Illuminata // Opowiadania/Psychologiczne
Nowe zasady, krwawe rządy, brutalne prawa. Nikogo nie obchodzi sposób, w jaki zginiesz i czy zostaniesz pochowany w całości, czy zostaną po tobie tylko trudne do rozpoznania szczątki. Walka o byt i przetrwanie toczy się nawet teraz, kiedy nieświadom niczego wodzisz wzrokiem po tych prostych słowach, które formują się w jeszcze prostsze zdania.


Ulotna // Opowiadania/Obyczajowe
Ani śladu po haniebnym wyskoku Benjamina Warda. Tydzień później stoi podchmielony u progu OTH Cafe, a jego palce z prawdziwym rozczuleniem gładzą drewnianą, nadgryzioną przez ząb czasu, ramę. W umyśle niemały zamęt, w oczach nostalgia. Kto, jak kto, ale akurat on potrafi odpowiednio wczuć się w rolę. 


Helfy // Opowiadania/Fan Fiction/Potterowskie/Huncwoci
- Bellatrix – powiedziałam cicho patrząc na Syriusza. – Szukała mnie. – dodałam po chwili, gdyż dopiero teraz zdałam sobie z tego sprawę. Wiedziałam, że gdy zwrócę się bezpośrednio do niego, to on zrozumie to najlepiej. W końcu Lestrange była dla niego kuzynką i dobrze wiedział jak wielkim szaleńcem jest. Black wytrzeszczył oczy. Potrząsnął głową chcąc się otrząsnąć z szoku. Zaczął krążyć po pokoju wyraźnie się nad czymś głęboko zastanawiając.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

>