Obsługiwane przez usługę Blogger.

niedziela, 14 kwietnia 2013

Nowe w katalogu #8

Tutti // Opowiadania/Fantasy/Adventure Fantasy (Good and Evil)
Frances, od dziecka nazywana Flure, odnajduje tajemniczy kamień. Nagle całe jej życie wywraca się do góry nogami. Musi chronić świat za wszelką cenę. Tylko czy zdąży na czas uzbierać wszystkie kamienie i ich strażników?


Tristis // Opowiadania/Obyczajowe
Kiedy pierwszy raz zobaczyłam Jamesa wiedziałam, że coś jest z nim nie tak. Moje serce podpowiadało mi, że wcale nie jest świrem. W jego oczach widziałam jedynie cierpienie i smutek. Zawsze sam i odtrącony przez innych. Nie wierzę, że kogoś zabił. Ludzie lubią wymyślać różne plotki i nieprawdziwe zdarzenia i jest to wiadome nie od dziś.
Oto mój cel. Dowiem się, co dokładnie stało się w tą pamiętną noc. Masz moje słowo James. Słowo Melanie West.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

>