Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 25 marca 2013

Obyczajowe


Victoria Hope // Opowiadania//Obyczajowe
Kim&Jack Love Story to moja wersja historii bohaterów serialu "Z kopyta". Kim i Jack'a, głównych bohaterów, łączy miłość, która nie powinna mieć miejsca. Ona jest wierna chłopakowi, który wyjechał za granice kilka miesięcy temu, a on jest typowym babiarzem. Jednak zakochują się w sobie, a ich miłość przysparza im wielu przygód, o których możecie przeczytać w moim opowiadaniu.


Ulotna // Opowiadania/Obyczajowe
Benjamin. Pisarz. Papierowy chłopiec. 
Nina. Dziewczyna z rozmytą przeszłością. Wzór cnót wszelakich. 
I on. Kelner. Rzadko kiedy idealny Adrien. 
Trójka przyjaciół. Kiedyś. A dziś? Co się stanie, kiedy los zetknie ich ponownie, po niemal dwóch latach, w jednym mieście, w tej samej kawiarni? Może od szczęśliwego zakończenia lepszy jest jego brak? Przekonasz się? 
Londyn nigdy nie był jeszcze tak deszczowy jak wtedy.



Viltis // Opowiadania/Obyczajowe
Jej życie bardzo się zmieniło. Czuje się zagubiona. Musi wybrać nowe życie, jednak bardzo boi się utraty starego. Właściwie tylko Jej i Jego. Osób, które bardzo kocha. Tych, bez których dawno straciłaby nadzieję. Jeszcze Oni. Ci, którzy mimo starań nie dają rady. Przestają myśleć, przestają ją zauważać. Ale to nie o nią chodzi. Chodzi o kogoś, na kim jej zależy. Jak sobie poradzi? Czy będzie umiała znaleźć dobre rozwiązanie?



Tristis // Opowiadania/Obyczajowe
Kiedy pierwszy raz zobaczyłam Jamesa wiedziałam, że coś jest z nim nie tak. Moje serce podpowiadało mi, że wcale nie jest świrem. W jego oczach widziałam jedynie cierpienie i smutek. Zawsze sam i odtrącony przez innych. Nie wierzę, że kogoś zabił. Ludzie lubią wymyślać różne plotki i nieprawdziwe zdarzenia i jest to wiadome nie od dziś.
Oto mój cel. Dowiem się, co dokładnie stało się w tą pamiętną noc. Masz moje słowo James. Słowo Melanie West.

Ninówa // Opowiadania/Obyczajowe
Wszyscy chcą, aby Hanka w końcu rozpoczęła poważne życie, ale ona woli nadal pozostać beztroską studentką. Po nieprzyjemnościach, jakie spotkają ją ze strony byłego chłopaka, w ciągu kilku minut podejmuje decyzję i wyjeżdża na wakacje, by wszystko przemyśleć. Na miejscu zakochuje się... po raz trzeci w tym samym facecie.
Konrad wraca z Warszawy po kilku latach. Nie ma zamiaru nikomu tłumaczyć, dlaczego stracił pracę i przenosi się z powrotem w rodzinne strony. Ku rozpaczy Hanki nie w głowie mu nowa miłość.


Ona chce uciec od swojego życia, on chociaż na chwilę do niego powrócić, a jedyne, co ich łączy, to wspólny balkon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

>