Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 25 marca 2013

Anime/Manga


hei-chi // Opowiadania/Fan Fiction/Manga Anime (Death Note)
Byli ze sobą właściwie od zawsze. Jeden był rzeką – zabierał wszystko co stanęło mu na drodze i patrzył na świat przez różowe okulary; drugi zaś był bezbarwny, monochromiczny – starał się pożądać drogą chłodnej logiki, a nie uczuć, jednak postrzegał świat zbyt impulsywnie.
Pewien incydent sprawił, że zostali rozdzieleni na cztery lata, które rozbudziły w nich najróżniejsze skrajne emocje – tęsknotę, nienawiść, miłość.
„Paradoks hazardzisty” rozpoczyna się wówczas, gdy ich drogi ponownie się krzyżują, cienka nić wyblakłych wspomnień zaczyna nabierać kolorytów. Stawiają czoła zarówno przyszłości jak i przeszłości na tle zabójstw dokonanych przez seryjnego mordercę.



Kanako // Opowiadania/Fan Fiction/ Anime i Manga (One Piece)
Podczas gdy Światowy Rząd coraz mocniej zaczyna ingerować w sprawy Shin Sekai, pojawia się w obiegu karta "AS", kierująca wybrane statki pirackie w stronę nowego przylądka, zwanego przez korsarzy Lacroix.
Jako, że po Słomianym Kapeluszu słuch zaginął od sprawy bitwy w Marineford, wiceadmirał marynarki wojennej, Smoker,obiera sobie nowy cel - pragnie zidentyfikować osobę, która ukrywa się pod nazwą AS, dlatego wraz ze swoją prawą ręką Tashigi oraz G-5 wyrusza za wskazówkami karty do gry.



Madii // Opowiadania/Fan Fiction/Anime
Spokojne życie czarodziejek przerywa pojawienie się dwójki studentów oraz nowego, nieznanego wroga. Na Ziemię powraca Seiya, który zamierza zawalczyć o miłość Usagi (i to w dość podstępny sposób), a z XXX-ego wieku wraca Chibiusa z swoją koleżanką. Wkrótce okazuje się, że wróg jest o wiele silniejszy niż wszyscy przypuszczali... Na odwrót już za późno...


MecenaryMarines // Opowiadania/FanFiction/Anime/Manga/Inne
Nie wiem kim jestem, ale wiem że w ogóle jestem. Nie wiem ile lat żyję, ale wiem że w ogóle żyję. Nie wiem co w ogóle robię na świecie, ale robię. Cóż po prostu jestem i tyle. Nie wierzę w przeznaczenie ani w przypadek. Nie wierzę również i innym bo wiem iż ten świat jest zakłamany i pełen oszustów. Nawet nie wierzę w to że to co wokół mnie jest prawdziwe. Czemu? tego sama nie wiem. Dlaczego? po prostu. Nie mam nic, ani przyjaciół, ani rodziny, ani nawet własnej przeszłości i imienia. Po prosu jestem porzucona przez Boga na pastę losu bytem. Bez użytecznym i nie potrzebnym.
Czasem jednak wierzę.... Wierzę, że mój los może się odmienić. Wierzę, że mój los może się odmienić. Czasem mam wrażenie, że nie jestem sama a być może Bóg mnie nie do końca mnie porzucił. Wierzę, że ja sama mogę odmienić wszystko począwszy od swojego losu. Jednak mam mam wiele wątpliwości. Czy aby odmienić los to muszę zapłacić jakąś cenę? Czy to co chcę zrobić nie będzie mnie to kosztować? Wiem jedno... Jak nie spróbuję to się nie przekonam. Co mnie czeka jeśli wykonam pierwszy krok? Co się stanie jeśli się odważę wykonać pierwszy ruch. Jednego jestem pewna. Nie wiadomo co. Co zrobię jeśli okaże się, że po wykonaniu pierwszych kroków nie świadomie, lub świadomie wkroczę na ścieżkę zwaną również ścieżką przeznaczenia? Co się stanie? Co....?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

>