Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 25 marca 2013

Blogi osobiste


Słowami świat malować
emilyanne // Blogi osobiste
Wiesz, ile jest ludzi, tyle różnych historii. Każdy ma swój niepowtarzalny, wyjątkowy charakter, głupawe odruchy i dziwaczne zainteresowania. Drogi Czytelniku, chciałabym ukazać Ci rąbek swojego szalonego świata. Wkraczasz w opowieść pełną absurdu, frustracji, śmiechu i łez. Widzisz, jak wiele i niewiele mam do powiedzenia na niektóre tematy? To nie tylko refleksja, Drogi Czytelniku. Nie zastanowię się nad sensem życia - ewentualnie je wyśmieję. Nie bądź zszokowany, jeśli trafisz tu na jakąś w pełni absurdalną recenzję książki, czy opisany schemat gniotów danego gatunku literackiego. Nie dziw się, jeśli zauważysz, że poważne sprawy obróciłam w żart i nie bądź zaskoczony widząc, jak błaha rzecz wyprowadza mnie z równowagi. Tu nigdy nie będzie normalnie, bo ja nie jestem normalna. To jest mój świat, świat którym żyję. Maluję go słowami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

>